пятница, 22 ноября 2013 г.

HELP ME EU!!!


Що? Куди? Як?
Скажіть, що робити і я зроблю. Давайте вийдемо на Майдан, давайте оголосимо імпічмент, проведемо референдум… давайте зробимо що-небудь…. Останні тижні мені нагадують страшний-страшний сон, в якому зібралися всі монстри і жахи….

 


Жах перший: страшні і незрозумілі для мене люди, які «принципово не розмовляють українською», критикують вітчизняні фільми, видання і зірок. Так, виявилось, що «Тіні незабутих предків» які зробили справжній прорив у вітчизняному кінематографі і довели, що ми можемо знімати не гірше за далеку і омріяну Америку, це «лайно», «нудота» і «банальщина». Мені цікаво, а американські фільми для массового споживача, вони дуже оригінальні? Таким ж поганими виявились український VOGUE і всі українські дизайнери… Люди, може ви подумаєте, розберетесь? Ми не гірші, ми розвиваємось, а в чомусь ми кращі. І про це вам скажуть люди, які вкладають свої гроші, свої надії і сили в українське, в Україну. Хіба батьки не вчили поважати Батьківщину?

Жах другий: він мені нагадує «Записки українського сАмашедшого» Ліни Костенко. Тільки це відбувається зі мною. Там весь час головного героя мучили справою Гонгадзе, на моє покоління випала справа Тимошенко. Я не знаю, хто ще на цей цирк дивиться? Новини тільки і розповідають, що про політичних в’язнів і їх вплив на ЄС. Потім «хтось» купив Ukrainian Media Holding і почалось: звільнилась редакція FORBS, потім скандал у VOGUE, а тепер ще й журналісти КОРЕСПОНДЕНТ… Страшно….

Жах третій: я боюся жити в Росії. Мене не захоплює Російська православна церква, поклоніння Москві і іх дикарська гомофобія і ксенофобія мене теж не захоплює. Новини з Госдуми схожі на «брєд сумАшедшего». Таке враження, що вони десь в ХІІІ сторіччі…
Мені подобається жовто-блакитний прапор, мені подобається українська мова і місто Львів. Я люблю Ukrainian Fashion Week і світшот Ksenia Schnaider.
… Повірте мені, це доробок суто український. Це те, чим ми маємо пишатись, що захищати… А не Томожитись в ТоРможенний Союз…. Я не хочу все це втратити. А ми, повірте, все це втратимо. Хто не вірить – почитайте підручник з історії і те, що було за часи «дружби» Укріїни з нашими «братьями» з Російської Імперії….

Я хочу (без 2 тижнів в чергах і очікуваннях у консульствах і посольствах) зібратись і поїхати на вихідні до Відня, або на різдвяні знижки в Париж. Я хочу якісні товари і можливість обміну в Європейських університетах. Я хочу якісні товари і європейські стандарти.

І повірте, не буде в нас тотального звільнення і одностатевих шлюбів, як би в цьому не був переконаний пан Мєдвєдчук. З приводу цих питань – до експертів.

Будь ласочка, давайте що-небудь зробимо і все ж таки інтегруємось до ЦИВІЛІЗАЦІЇ.




Комментариев нет:

Отправить комментарий