вторник, 24 сентября 2013 г.

Олена Бурба приймає гостей


З відкритими дверима і серцем зустрічала Олена Бурба гостей, що прийшли до неї в новий шоу-рум 19 вересня.
Дизайнерка помітно хвилювалась, бо з неї розпочинається ціла низка зустрічей блогерів, журналістів, телевізійників з українськими дизфайнерами в рамках проекту Open Days.
У теплій, домашній обстановці, влаштувавшись на диванчику, кріслах та стільцях гості почали спілкуватись. Олена розповіла про себе, про бренд і поділилась приємними новинами: цього сезону бренд ELENA BURBA бере участь відразу у 2 VOGUE FASHION NIGHT – в Києві та в Дубаї. До того ж, одяг від BURBA буде представлений в одному з концепт-сторів ОАЕ.






«Я взяла Дубаї штурмом. Завалила їх листами і фотографіями. Я дуже наполеглива: якщо поставила собі щось на меті, то просто так від цього не відмовлюсь»
Для того, щоб журналісти краще зрозуміли Олену, вона показала коротенький фільм про себе, який знімала разом зі своєю сестрою. На екрані Олена не бізнес-вумен, а звичайна жінка, в багажнику машині якої сумочки, туфлі, праска і дитячі іграшки, бо вільний час Олена проводить з своїми 3 дітьми.





Під час розмови з гостями, яких наприкінці вечора набився повний шоу-рум, дизайнерка декілька разів підкреслила, що дуже любить заводити нові знайомства, спілкуватися з цікавими людьми і часто з цього спілкування народжуються нові проекти. «Мене знайомства знаходять самі. Зараз їх в мене стільки, що маю в друзях будь яких фахівців. Якщо мені потрібен лікар – я дзвоню знайомому лікарю, юрист – дзвоню юристу. Не знаю, як це виходить.»
Загальний настрій вечора «домашній» - це слово неодноразово звучало серед присутніх.

Бути в гостях у дизайнера набагато цікавіше, ніж побачити його під час прес-конференції, бо якщо ти гість – тебе і цукеркою пригостять, і фотоальбом дадуть подивитись, і взагалі бесіда виходить тепла…


Комментариев нет:

Отправить комментарий